April 14, 2013

MealShakes

Assalamualaikum,,

Salam Zohor semua :)

Hari ni saya nak kongsi tentang Mealshakes.  Popular produk di kalangan Kanak-kanak,, Jom kite tgok rupe Mealshakes ni macam mane.
Ni la die Mealshakes :)

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.


Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
• Hidangan segera untuk para atlet
• Kudapan menarik pada bila-bila masa
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Ianya juga makanan tambahan yang baik untuk kanak-kanak yang mana mereka tidak mempunyai cukup masa untuk menikmati makanan yang seimbang. Mealshake menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan RENDAH-GLISEMIK.

KELEBIHAN:
- MENYEDIAKAN VITAMIN DAN MINERAL PENTING - NUTRIEN ASAS UNTUK ANAK-ANAK YANG SEDANG MEMEBESAR DAN REMAJA-REMAJA PERLU UNTUK TERUS KUAT DAN SIHAT.
- SUMBER TERBAIK SERAT PEMAKANAN DAN PROTEIN.
- SUMBER PEKAT KALSIUM.
- INDEX GLISEMIX RENDAH.

SIAPA YANG PERLUKAN MEALSHAKES??

~ Basically,ia sesuai utk semua kanak2 terutamanya yang KURANG SELERA MAKAN atau yang SEMBELIT atau pun KANAK-KANAK OBESE. Juga sesuai utk SESIAPA SAHAJA.

~ Ibu2 mengandung, menyusu, pesakit2 dlm proses pemullihan selepas operation.

~ mereka2 yg inginkan kulit cantik, ingin kekal sihat .

~ especially yang tak gemarkan supplemen dalm bentuk tablet kerana Mealshake ni datang dlm bentuk serbuk,dibancuh jd minuman yg lazat.

~ MealShake ni juga bagus utk mereka yang ingin menambah/memantau berat badan.. 
(Sumber: Kak Cery)

P/S:  Ibu-ibu yang mempunyai anak yang tidak suka makan, makan sikit je, makan memilih, sembelit, cepat terkena jangkitan penyakit, Ibu-ibu boleh syorkan makanan ni kepada anak2 ye..

Hati ibu mana yang suka tengok anak2 xckup makan, nak membuang pun susah. Apa kata ibu-ibu keluarkan sedikit belanja untuk kesihatan anak-anak.  Anak-anak adalah permata, jadi, berilah kesihatan yang terbaik untuk anak-anak ye :) 

Hubungi saya, 0138452094 - Syidah- untuk tempahan.





No comments: