November 21, 2013

Segalanya tentang CAROTOMAX SHAKLEE

Assalamualaikum...

Hari ni nk kongsi info pasal Carotomax Shaklee pulak.. Bagi anda yg mempunyai masalah rabun ke silau ke, boleh amalkan produk ni untuk mengurangkan tahap rabun dan silau tu..

Moh kite bace ape info menarik tentang carotomax ni ye.. credit.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap. Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

  • Memelihara kesihatan yang baik. *
  • Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan danpertumbuhan tisu. *
  • Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir. *

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Carotomax shaklee mempunyai 6 jenis Karetonoids terbaik. Apa 6 jenis karetonoids tersebut? Moh kite study.. credit.

CarotoMax bukan sekadar untuk kesihatan mata, tapi ia mempunyai pelbagai fungsi lain seperti untuk sistem imunisasi, anti-oksidan, anti-penuaan, mengurangkan risiko kanser dan pelbagai lagi. CarotoMax Shaklee mengandungi 6 Karetonoid terbaik iaitu:

1. ALPHA CAROTENE 
Memelihara penglihatan malam. Mata yang sihat. Menghalang degenarasi penglihatan. 

2. BETA CAROTENE 
Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka. Tingkatkan sistem imunisasi. Kurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat. 

3. LYCOPENE 
Bersifat anti-oksida. Menghalang penuaan organ. Baik untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imunisasi. Mengurangkan penyakit kelenjar prostat. 

4. ASTAXANTHIN 
Pigmen di dalam alga & fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon. Diambil dari mikroalga laut, sumber yang penting dan tulen. Melindungi kerosakan oksidasi kolestrol LDL. 

5. LUTEIN 
Menyekat katarak, AMD (Penyakit Makular berkaitan umur) dan Glukoma. 

6. ZEAXANTHIN 
Melindungi mata. Menuras cahaya gelombang biru pendek yang merbahaya. Mengurangkan risiko kanser payudara, ovari endometrial dan serviks.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Macam mana? Baguskan carotomax ni.. lau anda nk cantik semulajadi tanpa pakai blusher, boleh cuba produk ni.. :) semulajadi tau..

Semoga bermanfaat..

Syidahnur ~ 0199877468 / 0148452094

No comments: