December 04, 2013

Cuti Sekolah & Musim Tengkujuh...

Selamat petang...

Cuti2 sekolah ni, xtau nak buat apa tambah2 lagi sekarang musim tengkujuh.. hujaannnnn.. Ya Allah, Engkau turunkanlah hujan yang bermanfaat.. Bagi anda anda anda ye anda yg tinggal di kawasan rendah dan kawasan yang berpotensi mengalami banjir, sila berjaga2 dan kemaskan barang2 yg berharga seperti IC, surat beranak, dokumen2 penting.. maklumlah, kalau ic hilang, kene denda rm300 plak, x ke naye tuu..so, simpan barang2 dan dokumen2 penting tu di tempat yang selamat..

Bestnyeeee duk rumah, x terikat dengan jadual kerja, boleh relax2 dengan sesuka hati, masakkan untuk suami, kemas rumah, basuh pakaian dan macam2 lagi la... yang paling best, boleh BUAT BISNESS SHAKLEEEEE dengan berjayanya..hihi..

Emm, tengah berfikir-fikir jugak nak berhenti kerja..Suami macam xkisah, tpi nak sangat bersiaran dan buka kedai shaklee di rumah sambil study pasal produk, boleh coaching anak buah dan follow up customer bila2 masa.hahaa.. seronoknyeee.. InsyaAllah, satu masa nanti.. xlame, kejap je.. Semoga Allah permudahkan niat suci saya ni.

Dan, bagi anda anda anda ye anda yg masih tercari2 kerja sampingan untuk tambah pendapatan, yang duk rumah aje n nak berbisness yang mana duit masuk tiap2 tengah bulan, boleh cari saya..

InsyaAllah, saya akan guide anda, ajar anda cara nak kembangkan bisness dan sampai anda berjaya jadi leader dan anda pulak yang akan guide anak2 anda untuk jadi leaders nanti..

Bagi anda yg berminat nk join shaklee boleh contact saya, boleh belajar macam2, bukan belajar pasal marketing je, belajar ilmu dunia dan akhirat dan dekati orang2 yg positif.. sape nk? Moh kita chit chat..

Dengan niat nak ubah kehidupan ke arah lebih baik dan nak bantu tingkatkan kesihatan orang lain, InsyaAllah, kejayaan milik saya dan anda juga.

Berminat? Boleh hubungi saya di 0138452094/0199877468 dan boleh pm kt fb saya..




No comments: