December 15, 2013

Syidah Nur, pengedar Shaklee di Setiu, Terengganu

Assalamualaikum..




Saya, Nur Syahidah binti Razali dan saya dikenali dengan panggilan syidah, adalah pengedar shaklee yang sah di Malaysia.. ID: 883791

Kepakaran saya adalah:
Membantu anda untuk LEBIH SIHAT & CERGAS dengan memberi cadangan Vitamin / Nutrisi yang sesuai dengan masalah anda dengan HARGA MAMPU MILIK & MENGIKUT BAJET ANDA.

Selain daripada itu, saya juga akan memberi konsultansi PERCUMA kepada anda selepas pembelian produk SHAKLEE daripada saya berserta TIP-TIP EKSLUSIF. 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk2 shaklee daripada saya, saya menyediakan khidmat COD di kawasan SETIU & BESUT dan juga perkhidmatan POS LAJU / GDEX bagi anda yang berada di luar Terengganu.

Dan, jika anda berminat untuk mencuba vitamin-vitamin SHAKLEE bagi KECANTIKAN KULIT, PENYUSUAN BAYI, IBU HAMIL, IBU BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN, KESUBURAN, ANAK KURANG SELERA MAKAN, GOUT, RESDUNG, IBU BAPA dan banyak lagi atau sememangnya anda tercari-cari VITAMIN yang sesuai untuk anda, anda boleh hubungi saya di:

♥ Facebook: Syidah Nur
♥ SMS : 0199877468
♥ WhatsApp: 0138452094
♥ Email: syahidahrazali@gmail.com
♥ Blog: syahidahmuhaimin.blogspot.com
♥ FB Page: https://www.facebook.com/VitaminPilihan

Pentingkan Kesihatan Anda, Kerana Sihat adalah Nikmat dari Allah S.W.T & sebab itu lah SIHAT ITU MAHAL!!!

~Salam perkenalan~ 

No comments: